Общи Условия

 

Тези общи условия уреждат отношенията между Цвикев ЕООД и потребителите на сайта.

 

 

1. ДАННИ ЗА ФИРМАТА

 

Цвикев ЕООД е еднолично търговско дружество с ограничена отговорност по смисъла на Търговския закон.

Вписване в публични регистри ЕИК:207497076

Регистрация по ЗДДС № BG207497076

Адрес на управление: България, гр. София, общ. Столична, ул. Антон П.Чехов

Банкова сметка IBAN LT723250058731973157 лева (BGN), BIC: REVOLT21, Intermediary BIC: BARCGB22 Revolut Bank UAB,

Връзка с Цвикев ЕООД се осъществява на телефон: +359 876 969 805 или на e-мейл: [email protected]

www.zdts.bg е интернет магазин, собственост на Цвикев ЕООД, наричан за краткост по-долу ZDTS.

 

 

2. ДЕФИНИЦИИ

 

  1. Продавач – ZDTS или всеки партньор на ZDTS от www.zdts.bg

  2. Сайт – домейна www.zdts.bg и съответните поддомейни.

  3. Клиент – всяко физическо или юридическо лице или друго правно образувание, което използва сайта на ZDTS по какъвто и да е начин, включително но не само като го разглежда, прави поръчки от него, купува, връща стоки и др.

  4. Акаунт – раздел от Сайта, формиран от имейл адрес и парола, който позволява на Клиента да изпрати Поръчката и който съдържа информация относно Клиента и историята на някои от действията му в Сайта (Поръчки, данъчни фактури и др.)

  5. Поръчка – електронен документ, представляващ комуникационна форма между Продавача и Купувача, чрез който Купувачът заявява на Продавача, през Сайта, намерението си за закупуване или наемане на Стоки и Услуги от Сайта.

  6. Стоки и Услуги – всеки предмет на договора за покупко-продажба от Сайта.

  7. Договор - всеки договор, сключен от разстояние между Продавач и Клиент за покупко-продажба, наем на стоки и/или услуги от сайта, в следствие от подадена от Клиента Поръчка. Настоящите общи условия са неразделна част от този договор. Всяка отделно направена поръчка представлява отделен договор.

  8. Съдържание - цялата информация на Сайта, която е достъпна чрез връзка с интернет и използване на уред, имащ връзка с Интернет;съдържанието на всяко съобщение от страна на Купувача към Продавача, изпратено посредством електронни средства и/или всякакви други достъпни комуникационни средства;всякаква информация, предоставена по всякакви начини от страна на служител/сътрудник на Продавача, на Купувача чрез електронни или други средства за предаването й от разстояние;информацията, свързана със Стоките и/или Услугите и/или прилаганите тарифи от Продавача в определен период от време;информацията, касаеща Клиентите и свързана със Стоките и/или Услугите и/или приложимите тарифи от трети лица, с които Продавачът има сключени под някаква форма патньорски договори.

  9. Бюлетин - средство за периодично информиране за предлаганите от Продавача Стоки и Услуги и промоции, изпращан по електронен път чрез електронна поща, SMS или друга чат/текстова услуга, без то да ангажира или обуславя отговорността на Продавача относно съдържащата се в него информация.

  10. Транзакция - действието от страна на Продавача за възстановяване на сума на Купувача в резултат на разваляне или неосъществяване на договор за покупко-продажба от Сайта, осъществявано единствено по банков път.

  11. Спецификации - всички характеристики и/или описания на Стоките и Услугите, така както са посочени в описанието им.

  12. Пакет - съвкупност от продукти и/или услуги.

  13. Кампания – всяко търговско съобщение, целящо популяризирането на определени Стоки и/или Услуги, които се предлагат в ограничени наличности, освен ако в търговското съобщение изрично не е упоменато обратното, за определен период от време, посочен от Продавача.

  14. Ревю - писмена оценка от страна на притежателя или ползвателя на продукт или услуга, редактирана оценка основаваща се на личния опит и уменията на оценяващия да прави качествени коментарии и да каже дали продуктът или услугата отговаря или не на посочените от производителя характеристики.

  15. Регистриране на поръчка - уведомление към Клиента, че поръчката е регистрирана в платформата на електронния магазин и е в статус за обработка.

  16. Потвърждаване на поръчката - уведомление към Клиента, че е налице съгласие Продавача да се обвърже и ангажира с изпълнението на поръчката.

 

 

3. ПОЛОЖЕНИЯ

 

  1. Общите условия са задължителни за всички потребители на сайта.

  2. Всяко използване на този сайт означава, че Вие сте (1.) се запознали внимателно с общите условия за използването му и (2.) сте се съгласили да ги спазвате безусловно.

  3. Общите условия могат да бъдат променени едностранно от ZDTS по всяко време чрез актуализирането им. Тези промени влизат в сила незабавно и са задължителни за всички потребители/Клиенти.

  4. ZDTS има право да извършва промени на условията за ползване по всяко време по собствено усмотрение или ако те са наложени по силата на влязъл в сила нормативен акт. Възможно е те да имат ретроактивно действие по отношение на вече доставени и потвърдени поръчки.

  5. ZDTS си запазва правото да прави промени по сайта, неговата структура и функции без предварително известяване на Клиентите.

  6. Ако някоя от разпоредбите на настоящите общи условия за ползване на сайта се окажат недействителни или неприложими, независимо от причината за това, то това не влече недействителността или приложимостта на останалите разпоредби.

  7. ZDTS не е отговорен за каквито и да било грешки, които могат да се появят на сайта, поради технически причини.

  8. ZDTS си запазва правото да прекрати или откаже регистрация на Клиент, едностранно по свое усмотрение, без да дължи каквито и да е неустойки или обезщетения за това.

  9. ZDTS полага сериозни усилия, за да поддържа точността на информацията, представена в САЙТА. Изображенията на продуктите имат информативен, илюстративен и насочващ характер и е възможно доставените продукти да се различават от изобразените, поради технически грешки, промяна на характеристиките, дизайна или ревизията им. Продавачът не носи отговорност за такива несъответствия. Актуална информация за всяка от стоките е налична на интернет страницата на нейния производител.

  10. Характеристиките или цените на продуктите, описани в САЙТА, са обвързващи за ZDTS и съответно могат да бъдат коригирани по всяко време. ZDTS не може да отговаря за вреди от евентуални явни технически грешки възникнали или допуснати в сайта.

  11. Възможно е, поради ограниченото пространство и последователната структура на информацията, описанията на продуктите да бъдат понякога непълни. Въпреки това, от ZDTS се стремим да предоставим най-подходящата и важна информация.

  12. Всички стоки, включително тези в промоция/намаление се Продават и доставят до изчерпване на количествата дори това да не е изрично отбелязано на сайта.

  13. ZDTS си запазва правото да прекрати, промени, разшири или да преустанови за постоянно, по всяко време, всяка една промоция, като обяви това публично на сайта www.zdts.bg

  14. Сайтът може да съдържа линкове към други сайтове. ZDTS не носи отговорност за политиката на поверителност на уебсайтове, които не администрира, както и за друга информация, съдържаща се в тях.

  15. ZDTS си запазва правото да публикува реклами от всякакъв вид и/или връзки, на която и да е част от сайта, съобразно действащото законодателство.

  16. Продавачът и Клиентът се съгласяват, че електронната комуникация помежду им, в това число и използването на конкретен Акаунт, има силата на саморъчен подпис в отношенията между тях.

  17. Продавачът не начислява допълнителни разходи за използване на средството за комуникация от разстояние за сключване на договора.

 

 

4. СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

 

  1. Договорът за продажба от разстояние на стоки и/или услуги се счита сключен от момента на приемане от Продавача на изпратената от Клиента поръчка. За приемането на поръчката Клиентът дава срок от една седмица от изпращането на същата. Ако в рамките на този срок Клиентът не получи потвърждение, същата се счита за отказана или неполучена, а договорът не е сключен. Продавачът уведомява Клиента по телефон или имейл за регистрирането на поръчката.

  2. След потвърждаване на онлайн поръчката от страна на Клиента, той ще получи уведомление за получената от ZDTS поръчка. Съобщението за получена поръчка не следва да се счита за съгласие за сключване на договор за продажба

  3. Договорът за продажба от разстояние между ZDTS и купувача се счита за сключен след потвърждаване на дадената поръчка от страна на ZDTS. Потвърждаването на сключен с ZDTS договор от разстояние се извършва на предоставената от купувача електронна поща и/или чрез SMS, и/или телефон.

  4. Договорът за покупко-продажба от разстояние с цена над 1500лв., ще се сключва и реализира от страна на Продавача след предварително заплащането на поръчката/те по банков път или с ПОС терминал.

  5. При всички случаи, в които поръчката е регистрирана и Клиентът е получил потвърждение за това, същият дължи плащане в пълен размер, което се договаря за всяка отделна поръчка – изцяло предварително, частично предварително с плащане на остатъка при получаване или изцяло при получаване на стоката и/или услугата.

  6. Продавачът си запазва правото при невъзможност за доставка или внос по заявка да се откаже частично или изцяло от договора, като в този случай дължи само и единствено връщане на получените суми.    
  7. Предоставената информация от Клиента, както и настоящите общи условия са неразделна част на Договора от разстояние.

 

 

5. ПОЛИТИКА ЗА ОНЛАЙН ПРОДАЖБА

 

  1. Достъпът до сайта за регистриране на Акаунт и създаване на поръчка е позволен на всеки Клиент. Клиентът носи отговорност за верността на предоставените данни и за спазване от негова страна на особените изисквания на закона във връзка със сключването на гражданскоправни договори.

  2. ZDTS си запазва правото по свое усмотрение да ограничи достъпа, на който и да е Клиент до реализиране на Поръчка и/или до някой от възможните платежни методи, ако сметне, че това би било в ущърб на ZDTS по какъвто и да е начин. ZDTS не носи отговорност за каквито и да е вреди, които Клиентът е претърпял или може да претърпи в следствие на това решение, независимо от неговата правилност или основателност.

  3. Всеки Клиент може да има само един Акаунт на сайта. Не се допуска един Акаунт да се споделя между няколко Клиенти, като отговорността за всички вреди от такова споделяне се носи от Клиента.

  4. В случай на необичайно голям трафик в интернет мрежата, ZDTS си запазва правото да изисква от Клиентите да въвеждат ръчно валидиращите кодове тип captcha, с цел защита на публикуваната информация в Сайта.

  5. ZDTS може да публикува рекламна или промоционална информация за стоките и/или услугите и/или за предлаганите от него или от неговите партньори промоции, за определен период от време, както и информация за стоковите наличности.

  6. В случай на онлайн плащания или плащания в банка, Продавачът не носи каквато и да е отговорност за каквито и да е разходи във връзка с такси, комисионни или други допълнителни плащания, направени от Купувача или неговата банка по повод на самата транзакция, както и в случаите на обмен на валута, прилагани от банката, издала картата на Клиента, в случаите в които валутата е различна от BGN. Плащането с карта към ZDTS се приема като международно плащане от някои банки в България и съгласно техните правила за работа с карти и картови разплащания при такъв вид транзакции банките имат право да начисляват допълнителни такси. Същото важи и за трансакциите, при които ZDTS прави към Клиента, независимо дали прави това във връзка с възстановяване на някакво плащане към последния или по каквато и да е друга причина. Разходите, свързани с подобни плащания са единствено за сметка на Купувача.

  7. Всички изображения, поместени на Сайта имат единствено цел да създадат известна представа за типа на предлаганата Стока/Услуга, а не да я представят точно. Съответно, възможно е някои от изображенията на Стоките или Услугите в Сайта (статични/динамични изображения/ мултимедийни презентации/ т.н.) да не отговарят на външния вид на съответната стока или да създават грешно впечатление за предлаганата Услуга. Клиентът няма право да търси каквато и да е отговорност на Продавача за такива несъответствия.

  8. При представянето на стоките и услугите ZDTS си запазва правото да използва и други продукти (аксесоари и други), които може да не са включени в цената на продукта. В такива случаи описанието на продукта съдържа включените в комплекта продукти и всеки невключен в същото описание продукт се счита, че съответно не е включен в комплекта.

  9. Цената на продуктите и услугите е тази, която е посочена в момента на поръчката и/или за периода на промоционалния период, ако има такъв. Всякакви промени в цените, настъпили след приемането на поръчка, не се отнасят до нея.

  10. ZDTS не гарантира наличността на никой продукт и/или услуга, който може да бъде закупен от сайта, преди да потвърди същата на Клиента писмено или по телефон.

  11. Възможно е след закупуването на стока или услуга да се поиска от Купувача да направи Рецензия относно закупената Стока или Услуга. Искането ще бъде изпратено на посочената електронна поща на Купувача.

  12. ZDTS може по своя преценка да издава кодове за отстъпка. Стойността, обхвата и периода на валидност се определят едностранно от ZDTS.

  13. ZDTS си запазва правото да променя цените на стоките и услугите по всяко време, без предварително да известява за това Клиентите.

  14. Цената на продукт не включва цената за доставка и дължимите такси при плащане.

  15. Всички цени на Стоките и/или Услугите на сайта са с включено ДДС и всички други изисквани по закон данъци или такси.

 

 

6. ИЗПОЛЗВАНЕ НА ПОДИЗПЪЛНИТЕЛИ

 

  1. Продавачът има право да използва подизпълнители за изпълнението на Услугите, предлагани в Сайта. Продавачът ще носи отговорност за действията на тези подизпълнители като за свои.

 

 

7. ПРАВОТО НА ИНТЕЛЕКТУАЛНА И ИНДУСТРИАЛНА СОБСТВЕНОСТ

 

  1. Съдържанието, съгласно определението в глава „Дефиниции“, включително, но не само логата, всякакви графични изображения или надписи, търговските символи, динамичните символи, текстовете и/или мултимедийното съдържание на Сайта, са изключителна собственост на ZDTS.

  2. ZDTS има и си запазва всички права върху интелектуалната собственост, свързани по някакъв начин със Сайта, независимо дали са негови собствени или получени чрез договорни лицензии или по какъвто и да е друг законосъобразен начин.

  3. Нищо в сключения между ZDTS и Клиента договор от разстояние няма да се счита като разрешение от страна на ZDTS последният да копира, разпространява, публикува, предоставя на трети лица, променя по каквото и да е начин каквато и да е част от Съдържанието, включително но не само съдържанието на търговските марки, логата, мултимедийното съдържание на Сайта или описанията на Стоките или Услугите по какъвто и да е начин, включително чрез въвеждането на каквото и да било външно за сайта съдържание, премахването на знаците, обозначаващи правото на собственост на ZDTS върху Съдържанието. Клиентът няма право и да прехвърля, продава, разпространява материали, създадени чрез възпроизвеждане (копиране), изменение или публикуване на Съдържанието, освен с изричното съгласие на ZDTS.

  4. Всякакво Съдържание, до което Клиентът има достъп, независимо от средствата за това, е предмет на регулиране от настоящите общи условия.

  5. Клиентът може да копира, прехвърля и/или използва Съдържанието само за лични нетърговски цели, само в случаите, в които това не противоречи на предвиденото в настоящата глава от този документ.

  6. Клиентът има право да използва Съдържанието за търговски цели единствено и само, ако е получил писменото съгласие на ZDTS за това и само до частта от Съдържанието, до начина и степента на използването ѝ, както и във времевите граници, за които това съгласие е дадено изрично. Всяко последващо или различно използване на Съдържанието ще се счита за нарушаване на настоящия договор между ZDTS и Клиента и за нарушаване на правата на интелектуална собственост ZDTS, който има право да потърси отговорността на Клиента за това.

  7. Простото изпращане до Клиента или рефериране към Съдържанието или части от него от страна на ZDTS няма да се счита за съгласие от страна на ZDTS да позволи на Клиента да използва Съдържанието или части от него за свои цели, различни от личните му нужди, независимо от средството за комуникация, използвано от ZDTS.

  8. Забранена е всякаква употреба на Съдържанието за други цели освен изрично позволените в настоящите общи условия или в друго изрично писмено съгласие, дадено от ZDTS.

 

 

8. ПОРЪЧКА

 

  1. Клиентът може да прави поръчка на сайта чрез добавянето на предлаганите стоки и услуги в количката за покупки, следвайки указанията и стъпките в сайта, за да завърши и изпрати поръчката.

  2. Всяка добавена в количката за покупки, една Стока и/или услуга е достъпна за покупка в рамките на наличните количества. Добавянето на една Стока и/или Услуга в количката за покупки, без да бъде приключена не води до регистрацията на поръчката и автоматичното запазване на Стоката/Услугата.

  3. Продавача поема отговорност за доставка само на един брой продукт в регистрирана поръчка. Останалия брой продукти от един и същи модел ще бъдат потвърдени или отказани в зависимост на наличните количества.

  4. Завършвайки своята поръчка, Клиентът се съгласява, че цялата предоставена информация, необходима в процеса на закупуване е вярна и пълна в момента на извършване на поръчката.

  5. Незавършените поръчки не водят до регистриране на поръчка.

  6. С изпращането на поръчката Клиентът разрешава на Продавача да се свърже с него по всякакъв възможен начин, когато това се налага във връзка с направената поръчка или сключения Договор.

  7. Стоките и услугите са достъпни в рамките на стоковите наличности и могат да бъдат потвърдени или отказани в зависимост от наличностите.

  8. Наличността на продукт може да е обозначена чрез легенда за удобство на Клиента. ZDTS си запазва правото наличността и сроковете на доставка да се доуточняват по телефона или e-mail, в момента на обработка на поръчката.

  9. ZDTS не носи отговорност за спазване на сроковете на доставка за продуктите, които са обозначени, че са с доставка само чрез заявка или с доставка за определен период и не са налични в склада на дружеството.

 

 

9. ВРЪЩАНЕ НА СТОКИ И ОТКАЗВАНЕ ОТ ДОГОВОРА ОТ РАЗСТОЯНИЕ

 

  1. Право на връщане на стока имат само потребителите по смисъла на Закона за защита на потребителите по отношение на стоките, предлагани от партньорите на ZDTS и всички Клиенти по отношение на стоките, предлагани от ZDTS, при положение, че когато е поръчана повече от една бройка от дадена марка и модел стока, опаковката само на един продукт е била разпечатана, а останалите бъдат върнати на Продавача запечатани.

  2. В случай, че поръчана и предварително платена Стока и/или Услуга от Клиента не може да бъде доставена/предоставена от Продавача, то последният ще информира Клиента за това и ще възстанови по сметката на Клиента платената вече Стока и/или Услуга, в срок от 7 (седем) дни от датата, на която Продавачът е установил този факт или от датата, на която Купувачът е изразил ясно желанието си за прекратяване на Договора.

  3. До момента на доставка Продавачът може да откаже да изпълни частично и/или изцяло направена поръчка, като предварително уведоми за това Клиента. В такива случаи доставчикът е длъжен да възстанови платените от Клиента суми, ако има такива, след което договорът се счита прекратен и страните по него нямат други задължения една към друга.

  4. Анулирането на поръчката не влече каквато и да е отговорност или последващо задължение на някоя от страните спрямо другата във връзка с нея и съответно никоя от тях няма право да търси от другата обезщетение за анулирането й в следните случаи:
    - неприемане от страна на банката-издател на Клиента на транзакцията при онлайн плащане;
    - осъществяване на паричната транзакция, което да не доведе до постъпване на средства по сметка на Продавача при онлайн плащания
    - предоставените от Клиента данни в Сайта са непълни и/или грешни.

  5. В случай, че се наложи промяна в сроковете за доставка или в съдържанието на направена поръчка или в други условия по Договора, служител на ZDTS може да се свърже с Клиента по телефон или e-mail, за да го уведоми. В такъв случай Клиентът има право да се откаже от Договора или да потвърди поръчката. И в двата случая Продавачът не носи отговорност за вреди извън отговорността за връщане на заплатените суми.

  6. Kлиентът може да откаже направена поръчка. Това може да стане през сайта на ZDTS от момента на регистрация на поръчката до започването на изпълнението ѝ и/или на телефони: +359 876969805 или на имейл адрес: [email protected]. В тези случаи Продавачът възстановява изцяло заплатените от Клиента суми, ако има такива, по същия начин, по който е извършено плащането.

  7. Клиентът ще поеме всички преки разходи по връщането на Продукти, предлагани от ZDTS в случай, че се откаже от Договора и заяви това в срока за отказ, предоставен му от Продавача. Условията за връщането на Продукти на партньорите са различни и са уредени и достъпни в инфо страницата на всеки партньор.

  8. Продавачът се задължава да възстанови платената цена на Договора, сключен от разстояние, от който Клиентът се е отказал в рамките на 14 (четиринадесет) дни от датата, на която получи уведомлението или връщането на стоката от страна на Клиента, че се отказва от Договора. Сумата ще бъде възстановена както следва:
    - Плащанията, направени с дебитна или кредитна карта – чрез възстановяване по банковата сметката, от която е било извършено плащането след предоставянето ѝ от Клиента.
    - Плащанията, направени чрез наложен платеж – чрез възстановяване по банкова сметка, допълнително предоставена от Клиента
    - Плащанията по потребителски кредити – след прекратяване на договора за потребителски кредит и преизчисляване на вноските по кредите – най-често по банковата сметка, от която са постъпвали сумите за вноските по кредита или по друг начин, определен от банката, отпуснала кредита.

  9. Продавачът има право да забави възстановяването на сумата в случаите на отказ от сключен Договор до получаването на продадените Стоки или до получаването на доказателство, че са били изпратени, в случай, че не е предложил да вземе сам Стоките, което от двете събития настъпи по-рано.

  10. Клиентът е длъжен да информира Продавача за своето намерение да върне закупените стоки или да се откаже от договора от разстояние, като заяви решението си недвусмислено в рамките на посочения срок. За да упражни правото си на отказ, Клиентът трябва да използва следната заявка за връщане /Рекламации - zdts.bg/

  11. Възстановяването на сумата се извършва по банков път на сметката посочена в заявката за връщане. Ако плащането е направено с банкова карта, сумата се връща по картата, от която е направено плащането.

  12. В случай, че сумата е била заплатена при наложен платеж, сумата ще бъде заплатена по посочена от Клиента лична банкова сметка. Доставчикът не носи отговорност за грешно посочена банкова сметка от Клиента.

  13. Ако Клиентът упражни правото си на отказ от Договора от разстояние, той трябва да изпрати или предаде стоките обратно на ZDTS, без неоправдано забавяне и не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която потребителят е съобщил за решението си да се откаже от Договора. Крайният срок се смята за спазен, ако потребителят изпрати или предаде стоките обратно на ZDTS преди изтичането на 14 дневния срок.

  14. При упражнено право на отказ от договора от разстояние, Клиентът се задължава да съхранява получените от доставчика стоки, тяхното качество и безопасност до връщането им.

  15. Клиентът е длъжен да съхранява получените от Продавача стоки, тяхното качество и безопасност по време на срока по чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите. За да бъдат върнати обратно закупените продукти, задължително условие е те да бъдат в изряден търговски вид, без да са използвани и без да е нарушена целостта на опаковката. Продуктите трябва да отговарят на вида, в който са получени от Клиента.

  16. На основание на чл.55 ал.4 от ЗЗП Доставчикът има право да възстанови на Клиента  намалената стойност на закупената стока. Доставчикът има право да отбие от заплатената сума до 60% и да възстанови на Клиента остатъчната стойност. (Както следва: 30% при стоката  в лош търговски вид – невъзможност да бъде продадена за нов продукт (нарушена опаковка, разкъсана/разлепена фабрична лепенка от производителя) , 45% при нецялостна или липсваща опаковка , 60% когато стоката е със следи от износване или в непълния си комплект/липсващи съпътстващи аксесоари/.)

  17. Стоките следва да бъдат върнати в офис на ЕКОНТ: ТЦ Галакси, бул. „Шипченски проход“ №18, ниво партер, 1203 Гео Милев, София с опция преглед и тест, за да може да бъдат прегледани както следва: състоянието им, серийни номера и съответствие с условията на връщане.

  18. Изпратена стока към ZDTS с наложен платеж няма да бъде приета.

СТАНДАРТЕН ФОРМУЛЯР ЗА УПРАЖНЯВАНЕ ПРАВО НА ОТКАЗ:

До . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 
/името на търговеца/

 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
/адрес, ЕИК/

С настоящото уведомявам, че се отказвам от сключения от мен договор за покупка на следните стоки/услуги: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 
/описание на продукта/

Стоката е поръчана на . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Стоката е получена на . . . . . . . . . . . . . /посочва се датата на получаване от потребителя/

 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
/име на потребителя/

Гр./с . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . /
адрес на потребителя/

 . . . . . . . . . . . . . . . . .                                                                                                                   . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
/Дата/                                                                                                                                         /подпис на потребителя/

 

При проблем със закупените стоки Клиентът може да се свърже с Продавача на телефон: +359 876969805 или на имейл адрес: [email protected]

 

 

10. СТОКИ/УСЛУГИ, ЗА КОИТО КЛИЕНТЪТ НЯМА ПРАВО НА ОТКАЗ

 

Клиентът няма право да се откаже от сключения Договор в следните случаи:

 

  1. При предоставяне на услуги, при които услугата е предоставена напълно и изпълнението й е започнало с изричното предварително съгласие на потребителя и потвърждение от негова страна, че знае, че ще загуби правото си на отказ, след като договорът бъде изпълнен изцяло от търговеца;

  2. За стоки или услуги, чиято цена зависи от колебанията на финансовия пазар, които не могат да бъдат контролирани от търговеца и които могат да настъпят по време на срока за упражняване правото на отказ;

  3. За стоки, изработени по поръчка на Клиента или съобразно неговите индивидуални изисквания;

  4. За стоки, които поради своето естество са употребими или не могат да бъдат върнати или подлежат на бързо разваляне, или има опасност от влошаване на качествените им характеристики;

  5. За стоки, които са разпечатани след доставката им и не могат да бъдат върнати поради съображения, свързани с хигиената или защита на здравето;

  6. За стоки, които след като са били доставени и поради естество им са се смесили с други стоки, от които не могат да бъдат отделени;

  7. За запечатани звукозаписи или видеозаписи или запечатан компютърен софтуер, които са разпечатани след доставката;

  8. За цифрово съдържание, което не се доставя на материален носител, когато изпълнението е започнало с изричното съгласие на потребителя, който е потвърдил, че знае, че по този начин ще загуби правото си на отказ;

  9. За стоки, чиято гаранция е била регистрирана в сайта на производителя;

  10. Когато Клиентът изрично е поискал от Продавача да го посети в дома му с цел извършване на неотложни дейности за ремонт или поддръжка. Когато при такова посещение Продавачът предоставя и други услуги в допълнение към тези, поискани от Клиента, или достави стоки, различни от резервните части, необходими за извършване на ремонта или на поддръжката, правото на отказ се прилага само за тези допълнителни услуги или стоки;

  11. Когато не е изпълнено условието при поръчани повече от една бройка от дадена марка и модел стока, опаковката само на един продукт да е разпечатана, а останалите да бъдат върнати на Продавача запечатани;

  12. При предоставяне на услуги, при които услугата е предоставена напълно като диагностика, асемблиране на конфигурации, ъпгрейд и /или овърклок на компоненти.

  13. Предоставяне на услуги, транспорт на стоки, отдаване под наем, развлекателни дейности, ако договорът предвижда конкретна дата или срок за изпълнение.

 

Условия за връщане или замяна:

 

  1. Всички стоки трябва да бъдат в същото състояние като при доставката, без наранявания, в изряден търговски вид и пълна окомплектовка с прилежащите аксесоари и документи;

  2. Стоката трябва да бъде в оригинална опаковка и пълна окомплектовка: аксесоари, дискове, ръководства, транспортна опаковка, оригинална гаранционна карта и всички документи, с които е била доставена;

  3. Стоката трябва да бъде без следи от употреба, драскотини, наранявания, охлузвания, със защитни найлонови покрития, ако е имало такива и други външни белези;

  4. Опаковката трябва да е здрава, да не е разкъсана, надраскана или повредена;

  5. Ако стоката е била придружена с подарък, трябва да се върне и подаръка;

  6. Ако стоката е с модифициран или изтрит софтуер, следва да бъде възстановен до фабричния инсталационен вид.

 

 

11. РЕКЛАМА

 

  1. Бюлетините на ZDTS, съдържащи информация за търговски отстъпки и други промоции, се изпращат от ZDTS и/или от партньори на ZDTS.

  2. В момента, в който Клиентът си създаде Акаунт в Сайта, има възможността да изрази съгласието си за получаване на Бюлетини. Опцията по отношение на съгласието за получаване на Бюлетин може да бъде променена по всяко време, като за това трябва се свържете с ZDTS.

  3. Отказа си от получаване на Бюлетин, Клиентът може да изрази по всяко време, използвайки специалния линк, намиращ се във всеки Бюлетин.

  4. Отказът за получаване на Бюлетини, предложения и известия не означава отказ от настоящия договор.

 

 

12. ФОРСМАЖОРНИ ОБСТОЯТЕЛСТВА

 

  1. Страните не носят отговорност за неизпълнението на договорните си задължения, ако то се дължи на форсмажорни обстоятелства.

  2. Ако в срок от 14 дни от момента на настъпване на форсмажорното обстоятелство, то не може да бъде преодоляно, всяка една от страните има право да поиска от другата прекратяване на договора, без нито една от страните да носи отговорност за нанесени вреди.

 

 

13. ДОСТАВКА

 

  1. Продавачът се задължава да доставя поръчаните и купени Стоки чрез куриерска фирма Спиди или Еконт на адрес, посочен от Купувача или в офис на куриерска фирма Спиди/Еконт, в зависимост от избора на Клиента.

  2. Продавачът извършва доставката на стоките само на територията на Република България.

  3. Продаваните стоки са съпроводени с необходимите документи и оригинална опаковка.

  4. Доставката се калкулира преди да завършите поръчка.

  5. Детайлите по отношение на доставката на Стоките/Услугите включително, но не само тези относно срока на доставка/изпълнение не представляват договорно задължение от страна на Продавача за извършването на съответната доставка/изпълнението на съответната услуга на конкретна дата. Съответно Клиентът няма право на каквото и да е обезщетение в случай, че датата, на която е било обявено от Продавача, че ще достави Стоката или ще извърши Услугата не е спазена.

  6. Клиентът има възможност да отвори и прегледа съдържанието на пратката преди да плати на куриера.

  7. ZDTS или представител на куриерската фирма уведомяват Клиента по телефона или имейл, ако се появят непредвидени обстоятелства, възпрепятстващи навременното изпълнение на доставката.

  8. Времето за доставка обикновено е:
    - “ Налични ”, от 2 до 5 работни дни;
    - „ По поръчка “, до 10 работни дни от направата на поръчката, без да надвишава 30 работни дни и подлежи на конкретизиране след направено от Клиента запитване;

  9. В страницата на Продавача може да се посочва очакван срок за доставка на конкретни стоки, който има приблизителен и ориентировъчен характер и който не отменя уговорения със сключване на договора от разстояние срок на доставка. Ако продуктът не може да бъде доставен, ZDTS се задължава да информира за това Клиента.

  10. При доставка с куриер на Еконт Експрес, в деня на доставка, Клиентът получава имейл и/или SMS от куриера, че има пратка за получаване. Ако Клиентът не бъде намерен на уречените ден и място и няма друго лице, което да приеме пратката вместо него, куриерът оставя стикер, че е посетил адреса и координати за връзка. Пратката се връща в офиса на куриера до поискване. Ако и на следващия ден Клиентът не се свърже с Продавача или куриерската фирма, поръчката се счита анулирана.

  11. Всички стоки са застраховани до момента на получаване и пристигат с документи за гаранция, касова бележка (или фактура, ако има изискана такава) или гаранция и фактура електронен формат в Акаунта Ви на www.zdts.bg. Ако продуктът има гаранция, издадена директно от производителя, ще я намерите в кутията на продукта или залепена от външната страна на кашона. При начин на плащане наложен платеж с пощенски паричен превод, куриерската фирма издава разписка за пощенски превод, който е признат от закона документ заместващ касовата бележка.

  12. Клиентът се съгласява, че удостоверяването за получената стока може да се извърши от лице, за което според обстоятелствата може да се направи извод, че ще предаде информацията на Клиента - страна по договора.

  13. С подписване на товарителницата от получателя се удостоверява и доказва, че са предадени поръчаните стоки, Клиентът ги е проверил и одобрил. Ако Клиентът откаже да се възползва от опцията преглед и тест, но приеме пратката, стоката се смята одобрена като съответстваща на изискванията.

  14. Клиентът трябва да прегледа стоката в момента на доставката и предаването ѝ от Продавача или куриера и при констатирани несъответствия с поръчката, да уведоми за това Продавача незабавно.

  15. Рискът от загуба или повреда на закупените стоки преминава върху Клиента в момента, в който Клиентът или посочено от него трето лице, различно от избраната от ZDTS компания за куриерски услуги приеме стоките.

  16. Собствеността на стоките се прехвърля с предаването им на Клиента, след извършване на плащането от негова страна. Предаването на стоката ще се удостоверява с подписа на Клиента на транспортния документ, предоставен от куриера.

 

 

14. ФАКТУРИРАНЕ – ПЛАЩАНЕ

 

  1. Цените на Стоките и Услугите, обявени в сайта www.zdts.bg са крайни и включват ДДС, както и всички други данъци и такси, предвидени в действащото законодателство.

  2. Цената, начинът на плащане и срокът за плащане при издаване на фактури са посочени във всяка Поръчка.

  3. Клиентът е длъжен да предостави цялата необходима информация за издаването на фактурата в съответствие с действащото законодателство.

  4. Продавачът ще издаде на Клиента фактура за поръчаните и доставени Стоки / предоставени Услуги въз основа на информацията, предоставена от Клиента.

  5. ZDTS издава фактура за всяко плащане по поръчка платена по банков път, независимо дали Клиентът е юридическо или физическо лице.

  6. Клиентът е съгласен получаването на фактурата да става физически заедно със Стоката и/или по електронен път на и-мейла, посочен от Клиента в Акаунта му или чрез качването й в самия Акаунт. В случай, че тези платежни документи не са пристигнали с пратката или не са достъпни в Акаунта и молим до 48 часа, да ни уведомите на имейл адреса: [email protected]

  7. ZDTS не издава и не праща фактури за покупки или други плащания, свързани с покупки на Стоки и/или Услуги, предлагани от партньорите на ZDTS, които имат задължението да правят това съгласно действащото законодателство.

  8. С цел правилното съставяне на фактурата за съответната Поръчка, Клиентът е длъжен непрекъснато да актуализира данните в Акаунта си. Той е длъжен да прегледа информацията, посочена в съответната Поръчка, за да се убеди, че тя е пълна, вярна и точна.

 

 

15. ГАРАНЦИИ

 

  1. Стоките, които ZDTS предлага, са с гаранция за Съответствие, съгласно действащото законодателство и гаранционната политика на съответния производител и/или дистрибутор, за тези Клиенти, които са Потребители по смисъла на Закона за предоставяне на цифрово съдържание и цифрови услуги и за продажба на стоки.

  2. Извън гаранцията за Съответствие по предходната разпоредба, стоките може да притежават и допълнителна Търговска гаранция. В тези случаи информация за нея се съдържа в описанието на стоката на сайта и в Гаранционната карта, съпътстваща стоката, в която присъстват и точните Условия на гаранцията.

  3. Гаранционният срок на стоката започва да тече от датата на продажба.

  4. Гаранционните карти могат да бъдат издадени от ZDTS или директно от производителя.

  5. Стоки, разполагащи с гаранционна карта, издадена от производителя, се обслужват от собствените им сервизни мрежи в рамките на гаранционния период. Сервизните мрежи, оторизирани от производителя, поемат цялата гаранционна отговорност за стоката, при посочени от тях условия. Контактите, адресите и телефоните на тези сервизи са посочени на оригиналната гаранционна карта. При дефект, възникнал в гаранционния период, Клиентът се обръща към сервиза на телефоните, посочени в гаранционната карта. Детайлите по решаване на гаранционни случаи се определят от съответния производител и неговата сервизна политика.

  6. По отношение на стоките, продавани и доставяни от партньорите, чрез платформата за електронна търговия www.zdts.bg, Клиентът следва да получи при доставката на всяка Стока, която има гаранция, един гаранционен сертификат с всички детайли на сервизния център, който осигурява поправката в гаранционния срок.  Гаранцията на Стоките, които са закупени от партньорите на ZDTS, е осигурена от оторизирания сервиз, който е обозначен от Продавача на съответния гаранционен сертификат на Стоката. Партньорите на ZDTS са единствените отговорни за наличието на законово изискваната документация, която следва да придружава купените от тях стоки, както и за осигуряването на гаранционен сервиз.

  7. Гаранционните сертификати, издадени от ZDTS ще се изпращат на Клиента на хартиен носител и заедно с поръчания продукт в електронен формат на посочения от Клиента и-мейл адрес или чрез добавянето им в Акаунта на Купувача. В последния случай Купувачът ще разполага със запис в Акаунта си на издадените му от ZDTS гаранционни сертификати, като може да ги запамети или архивира във всеки един момент.

  8. Купувачът е длъжен да актуализира регулярно данните в Акаунта си и да ги преглежда преди всяка поръчка, тъй като Продавачът ще ги използва при попълването и издаването на гаранционния сертификат. Купувачът следва да има предвид, че Продавачът няма да преиздава гаранционни сертификати, издадени въз основа на грешни или стари данни, които първият не е актуализирал, което ще доведе до отпадане на гаранцията за съответните продукти.

  9. В случай, че Купувачът не уведоми ZDTS за липсата на гаранционния сертификат в рамките на максимум 48 (четиридесет и осем) часа от получаването на стоката, на имейл адрес [email protected], ще се счита, че такъв е бил предоставен от Продавача.

  10. Поправката/ремонтът на продукти извън гаранционния срок или в рамките на този срок, но при положение, че задължението на Продавача да приведе стоката в съответствие с договора за продажба е отпаднало, на каквото и да е основание, подлежи на заплащане от страна на Купувача и се извършва в срок, уговорен между страните.

  11. Изпълнение на гаранцията: Мерките за изпълнение на гаранцията могат да бъдат: ремонт на продукта; частична или цялостна замяна; възстановяване на стойността на продукта, ако не е възможно друго решение.

  12. Връщане на стоката към Клиента: Ще бъде изпратен до адрес, избран от Клиента с куриер.

  13. В случай че, при извършване на сервизна диагностика се установи, че стоката съответства на договора за продажба, т.е. не се открие дефект и стоката функционира нормално, Клиентът дължи всички направени разноски – за диагностика и транспорт.

  14. Изпълнението на гаранцията се извършва в разумен срок. Срокът по предходното изречение започва да тече от приемането на дефектиралата стока в офис на ЕКОНТ: ТЦ Галакси, бул. „Шипченски проход“ №18, ниво партер, 1203 Гео Милев, София с опция преглед и тест и след попълване на протокол за рекламация, съдържащ подробно описание на несъответствието (дефекта) с обичайната цел, за която стоката е предвидено да се ползва.

  15. ZDTS си запазва правото да откаже да извърши гаранционен ремонт и да прекрати гаранцията на стоки, повредени при неправилен монтаж или на такива, които са използвани от Клиента очевидно не в съответствие с предназначението им.

  16. Законова Гаранция. Информация за потребители (физически лица). Алтернативно решаване на спорове, Всички представени на сайта и/или продавани в онлайн магазина стоки са със законова гаранция за съответствие на стоката с договора за продажба съгласно чл. 112-115 от ЗЗП. Търговската гаранция не оказва влияние върху правата на потребителите, произтичащи от гаранцията по чл. 112-115, от ЗЗП. Независимо от търговската гаранция, Продавачът отговаря за липсата на съответствие на потребителската стока с договора за продажба съгласно гаранцията по чл. 112-115 от ЗЗП. Информация за правата на потребителите, произтичащи от законовата гаранция по чл. 112-115 от ЗЗП.

  17. Орган за алтернативно решаване на спорове по смисъла на чл. 181н, ал. 4 ЗЗП са помирителните комисии към Комисия за защита на потребителите. При възникване на спор, свързан с онлайн продажба можете да ползвате и сайта ОРС Казаното в настоящия раздел се отнася за лица притежаващи качеството на потребители по смисъла на §13, ал.1, т.1 от Допълнителните разпоредби на ЗЗП.

 

 

16. ПОДИЗПЪЛНИТЕЛИ

 

  1. ZDTS има право да използва подизпълнители, без да е необходимо да уведоми или получи съгласието на Клиента за това. Продавачът ще носи отговорност за действията на тези подизпълнители.

 

 

16. ОТГОВОРНОСТ

 

  1. ZDTS не носи отговорност за каквито и да било претърпени от Клиента или от трети лица вреди, настъпили в резултат на форсмажорни обстоятелства или такива, които са извън контрола на Продавача.

  2. ZDTS не носи отговорност за действията, на което и да било лице, което използва съдържанието на сайта.

  3. ZDTS не носи отговорност за каквито и да било вреди, преки, косвени, инцидентни или други, настъпили в резултат от използване или невъзможност за използване на сайта или за всякакви грешки или пропуски в съдържанието, които могат да доведат до вреди.

  4. ZDTS не гарантира на Клиента наличността на никой продукт, достъп до сайта, Акаунта, съдържанието, продукти и услуги и не носи отговорност за каквито и да било претърпени от Клиента или от трети лица вреди, настъпили в резултат на това.

  5. ZDTS не предлага никакви гаранции, че стоките и услугите ще отговарят на изискванията или очакванията на Клиента.

  6. ZDTS при никакви обстоятелства не носи отговорност за каквито и да е вреди, в това число, но не само пропуснати ползи, загуба на информация, прекъсване на дейност, произтекли от употребата, невъзможността за употреба или резултатите от употребата на сайта.

  7. Във всички останали случаи отговорността на Продавача е ограничена до стойността на поръчаната и платена от Клиента стока.

 

 

17. СПОРОВЕ И ПРИЛОЖИМО ПРАВО

 

  1. Този Документ е изготвен и ще бъде тълкуван в съответствие с българското право.

  2. С използването, посещението на сайта, разглеждането и друго на всякакво съдържание, продукт, или услуга, достъпно и/или доставено по всякакъв начин, Клиентът се съгласява с тези Общи условия.

  3. Споровете, които могат да настъпят между Клиент и ZDTS, ще се разрешават по взаимно съгласие чрез взаимни отстъпки. В случай че това се окаже невъзможно, спорът, ще бъде отнасян за решаване към Софийски арбитражен съд при сдружение „Международна асоциация за правосъдие и арбитраж” съобразно неговия правилник. Настоящата арбитражна клауза не се прилага по отношение на Клиенти физически лица. Споровете с Клиенти - физически лица ще бъдат отнасяни за решаване към родово и местно компетентния български съд.
Copyright © 2024 zdts.bg. Всички права запазени.

Gaming Ryzen 9 7900X3D / RTX 4090

Виж

Gaming Ryzen 9 7900X3D / RTX 4080 SUPER

Виж

Gaming Ryzen 7 7800X3D / RTX 4090

Виж

Gaming Ryzen 7 7800X3D / RTX 4080 SUPER

Виж

Gaming Core i9 14900KF / RTX 4090

Виж

Gaming Core i9 14900KF / RTX 4080 SUPER

Виж

WS Core Ultra 9 285K / RTX 4090

Виж

WS Core Ultra 9 285K / RTX 4080 SUPER

Виж

WS Core Ultra 7 265K / RTX 4070 Ti SUPER

Виж

WS Core Ultra 7 265K / RTX 4070 SUPER

Виж
crosschevron-down
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram